Διαχείριση των σημάτων
Το Κέντρο Λήψης Σημάτων Συναγερμού της Millenguard Security, είναι εξοπλισμένο με σύγχρονα μηχανήματα. Διαθέτει ψηφιακές, αναλογικές και VoIP (voice over IP) τηλεφωνικές γραμμές, ενώ συνδέεται στο διαδίκτυο μέσω της κεντρικής γραμμής της AVMap.
Οι χειριστές που λαμβάνουν τα σήματα, αξοιλογούν και ενεργούν αναλόγως, είναι διπιστευμένα και πολύ έμπειρα άτομα, έτσι ώστε να υπάρχει απόλυτη ασφάλεια στη διαχείριση των πηροφοριών, αλλά και σωστή αξιολόγηση των σημάτων (διαχωρισμός ψευδών σημάτων, εκτίμηση κινδύνου) για τη σωστή ιεράρχιση των ενεργειών.
Σε συνεργασία με τους έμπειρους εγκαταστάτες της Millenguard, το κέντρο αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες του συστήματος συναγερμού του πελάτη, παρέχοντας πολλές λειτουργίες επιπλέων των συνηθισμένων.
Είδη σημάτων
- Διάρρηξης και εντοπισμός θέσης (ζώνης)
- Λήξης του συναγερμού (λήξη χρόνου ή αφόπλιση)
- Αναγνώριση του χρήστη (βάσει κωδικού) που όπλισε/αφόπλισε το σύστημα
- Αφόπλιση συναγερμού υπό απειλή (κωδικός απειλής)
- Κατάσταση πανικού (από πληκτρολόγιο ή μπουτόν πανικού)
- Κλήση για ιατρική βοήθεια
- Κλήση για πυρόσβεση
- Σήμα από αισθητήρα πυρκαγιάς
- Σήμα από περιοδικό έλεγχο καλής λειτουργίας της τηλεφωνικής γραμμής
- Σήμα επαναφοράς προβλήματος τηλεφωνικής γραμμής
- Ζώνες που εξαιρέθηκαν (bypass) κατά την όπλιση του συναγερμού
- Μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε μέρη του συναγερμού
- Διακοπή ρεύματος και επαναφορά
- Κατάσταση μπαταριών εφεδρείας του συστήματος
Ενέργειες χειριστών
Με την λήψη ενός σήματος οι χειριστές ελέγχουν συνδιαστικά τις ζώνες του συναγερμού και αξιολογούν το επίπεδο του κινδύνου. Εάν το σήμα προέρχεται από χρήση του πληκτρολογίου, μπουτόν πανικού, ή αισθητήτων πυρκαγιάς, τότε το σήμα λαμβάνει αυτόματα το μέγιστο βαθμό προτεραιότητας.Στη συνέχεια εκτελούν τις προβλεπόμενες από το πρωτόκολλο, και το συμφωνητικό με τον πελάτη, ενέργειες:
- Κλήση της Άμεσης Δράσης ή του Αξιωματικού Υπηρεσίας του τοπικού Αστυνομικού Τμήματος
- Κλήση της Πυροσβεστικής, ή του ΕΚΑΒ
- Κλήση του επόπτη ασφαλείας της Millenguard και αναλόγως με τη σύμβαση, ενεργοποίηση της Άμεσης Επέμβασης
- Τηλεφωνικές κλήσεις με τη σειρά προτεραιότητας στα άτομα που ο πελάτης έχει δηλώσει
- Αναφορά εκτέλεσης ενεργειών από ττην Άμεσο Δράση, το ΕΚΑΒ, την Πυροσβεστική
Πρόσθετες δυνατότητες του κέντρου
Το Κέντρο Λήψης Σημάτων Συναγερμού, με τη σύγχρονη πλατφόρμα λογισμικού που χρησιμοποιεί, έχει επίσης τη δυνατότητα να παρέχει:
- Άμεση ενημέρωση για τα συμβάντα και να δίνει εκτίμηση της πραγματικής κατάστασης
- Πληροφορίες για το χειρισμό και τη λειτουργία του συστήματος ασφαλείας του κάθε πελάτη
- Αποστολή κατάστασης σημάτων και ενεργειών, με ταχυδρομείο, Fax ή E-mail, σε εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση
- Φύλαξη σημάτων και ενεργειών για διάστημα 9 μηνών
- Ημερήσιο έλεγχο κατάστασης συστήματος συναγερμού και ενημέρωση για προβλήματα
- Εξ αποστάσεως προγραμματισμό των περισσοτέρων τύπων συναγερμού